PRESENTOME

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

PRESENTOME

Mensaje  perkins el Mar Ene 03, 2012 7:17 pm

Hola a todos eu son perkins, un rapaz da Coruña que cazo desde moi novo a caza maior,e un pracer para min pertentecer a este grupo, pois aprendense moitas cousas por que vexo que aqui a xente sabe do que fala e eso vale moito.Pois tamén cazo por terras entre zamora e ourense, concretamente en porto de sanabria, lubian, pias e mais sitios do arredor, son uns fermosos lugares de caza maior.Pois nada un saudo para todos e ¡feliz ano!
perkins

Re: PRESENTOME

Mensaje  TEORICO el Mar Ene 03, 2012 7:49 pm

Por Pias, Porto, cazaban unas coruñeses que eran de Arteixo.
Nos cazamos moitas veces en Valdin (A Veiga) e vimolos baixar por ali con porcos no alto do remolque.
Boas paisaxes e millores zonas de caza que ahora se veràn afectadas pola RN 2000 con parque Natural de Trevinca
Ventiura e boa caza para o aninovo
TEORICO
MIEMBRO DE HONOR
MIEMBRO DE HONOR

Hola teorico.

Mensaje  perkins el Mar Ene 03, 2012 8:18 pm

Hola teorico, pois uns deles son eu,pois cazo co grupo de arteixo, e tamen teñovos visto alí cazando a vos, tamén é muy bon coto de caza .Tamén caza na veiga e creo que cazou en valdín a grupo de pallares de foz, ue tamén cazo as veces con el en vilalba, que por certo ten moi vos cans o meu punto de vista.
perkins

Mensaje  TEORICO el Mar Ene 03, 2012 8:52 pm

Pallares caza no trecor de Seoane, estremeiro con Valdín, un dos millores da provvincia para corzo e xabarin.
moitas veces recollíamoslle cans, preferentementre azuis de gascuña.
saudos
TEORICO
MIEMBRO DE HONOR
MIEMBRO DE HONOR

Benvido Perkins

Mensaje  JABATILLO28 el Miér Ene 04, 2012 3:29 pm

Hola Perkins, son Jabatillo28, o Irmao do Admin e máis de fillo ( primoxénito ) de TEORICO, darte de novo a benvida a esta a nosa e a vosa casa, esperamos que compartamos moitos lances historias da nosa paixón. Coma ben di Teórico, cazmos moitos anos polos arredores ( Valdín, Lubián, Hermisende.. ) en concreto teño unha cita pendente cos colegas de Hermisende ( senón o Alcalde de Alí ( Ignacio ) vaime capar, que levo tres anos dandolle largas Cool Cool ).. Este finde vou o Domingo a Manzaneda ca peña fundadora do Coto i esperamos facre unha boa retreta!!

Con pallares de Foz, teño botado unhas boas parrafadas por teléfono, falando de porcos, de caza e de cas ( flipanlle os cans.. Very Happy Laughing Laughing Laughing )..

Bueno unha fonda aperta i eqiui estamos pra compartir as nosas vivencias e lances!! XD
JABATILLO28
Moderador
Moderador

Hola jabatillo.

Mensaje  perkins el Miér Ene 04, 2012 9:44 pm

Hola jabatillo,gracias polo teu saudo,como dixenlle o teu pais e demais xente do foro é un pracer falar con xente coma vos.Pois a cuadrilla miña este fin de semana van a Lubián e a Villanueva, a min tócame traballar. Tamén temos cazado en Hermisende, hai unhas manchas moi bonitas para cazar o xabarín.Eu con Pallares cazo as veces e me encanta ver os cans del, por que eu vin cans, e teño cans, pero o que fai ese home e de outra división, en resume e un espectáculo velo montear.Este ano de todas formas se nota un baixón de porcos moi importante na zona de porto lubián e arredores, ¿ a vos pasavos o mesmo por Valdín e outras zonas donde soledes cazar? Un saludo.
perkins

Para Perkins

Mensaje  JABATILLO28 el Jue Ene 05, 2012 9:51 am

Hola Perkins, coincido plenamente contigo o Pallares é o Cristiando Ronaldo ( ou o Messi..pa ke nadie se cabree ) dos cans de rastro en Galicia..un fenómeno..

Tamén cazamos algún ano en Lubián coa peña Tarzán da Rúa de Petín ( emiliano Quiroga & Cía ) ..a ver se tedes sorte!! Laughing Laughing

Respecto o do baixón, nos deixamos de cazar en Valdín xa hai dous ou tres anos... o que eu teño observado ( e a miña experiencia personal claro, bueno e ados demais integrantes do noso clube d emonteiros, é que naquelas Terras altas ( TRevinca, A Veiga, POrto, Lubián, etc..)..a abundancia ou escasez de porcos, ven condicionada mais pola abundancia de comida ( principalmente landras e bolotas, que o que che hai por alí ) e ca presenza de mandas de lobos que ca presión cinexética ( como ocorre de Terras de VIana para abaixo ), así nos por exemplo o penúltimo ano, fixemos unha temporada récord en Valdín e saímos escaldados ( todolos días cas rachados, con abates de vacamulos emoita bichubilla ...había porkos por dokier ) pero o ano anterior é o ultimo ano, eran relativamente moito mais escasos..

Hai certas Zonas, como toda cuenca do Sil ( A Rúa, Quiroga, MOntefurado, CAstro Caldelas, Teixeira , o Noso coto de NOgueria de Ramuín ), que fixan población todolo ano, e "importan" bichería en abundancia ca caída da Castañeira..a comarca do Navea, Bibei e terras do Bolo-Manzaneda, tamén fixan poboación cochiner en abundancia..

ë curioso o que dis por que o certo e que nos arredores da city ( Ourense cidade e comarca, hai moitisimo bicho ...sen ir mais lonxe antes donte a min mais a miña dona, nunha radial secundaria pero entre as casas, vamos donde da a volta o autobus de urbanos de ourense, con alumado público e todo, cruzoume todo pancho as dez da noite un patamulo duns 140 kilates cunha boka espectacular e uns collón "imperiales" e tan pancho, se non o vexo non o creo, hai de cuentakm. 1,750 km. al parque de San Lázaro ( centro pijo de Ourense ) Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Dalleme unha aperta ó Pallares se o ves, e dille que me chame un día se quere que un ¨sabado ou un Domngo de Febrero, comaportamos unha xornada de caza e levamos nosos cans, ok??

XAOOOOO Very Happy Very Happy Very Happy
JABATILLO28
Moderador
Moderador

Mensaje  Admin el Vie Ene 13, 2012 9:39 am

Benvido!! Very Happy

Admin
Admin

http://monterosribeirasacra.forosactivos.biz

Mensaje  Contenido patrocinado