Boas ¡¡¡¡¡¡¡

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Boas ¡¡¡¡¡¡¡

Mensaje  Anxo Trives el Vie Oct 29, 2010 11:13 am

Hola a Todos, chamome Angel, son un rapaz de trives, apasionado pola caza, e din deste blog por sorpresa. encantado de falar con todos vos, unha aperta.

Anxo Trives

Holaaa!!

Mensaje  JABATILLO28 el Vie Oct 29, 2010 1:42 pm

Hola Anxo, benvido a esta a túa casa, ponte cómodo e disfruta xunto connosco deste foro de intercambio de experiencias, vivencias, ilusións e coñecementos acerca da caza maior en Galicia...

Vexo polo teu nick mais o teu email, que es de Trives, non si???

Coñezemos ben a zona, e temos feito algunha pichivata por ahí... Wink Wink Wink

Gostame moito "o pelirroxo" do teu avatar..jejejeje un bo macareno Galaico, ben mantido cas Castañas do Cañón do Bibei ou do Navea, non si???

Bueno o dito, contamos ca túa participación no for..e reiterote a nosa benvida a este grupo de "toliños" enganchados a caza maior en Galicia...

JABATILLO28
Moderador
Moderador

Graciñas

Mensaje  Anxo Trives el Vie Oct 29, 2010 5:36 pm

Graciñas por esta benvida.xa estaremos en contacto. unha aperta,
por certo este estaba mantido polos 3 rios, o bibei, o cabalar e o fiscaiño, e se me apuras polo navea tamen.
outra cousa eu de momento nn entendo moi ben como funcionan as cousiñas, se vedes algo raro foi sen querer.
gracias¡¡¡¡¡

Anxo Trives

Re: Boas ¡¡¡¡¡¡¡

Mensaje  Admin el Vie Oct 29, 2010 8:35 pm

Benvido Anxo, se tes algunha dúbidade sobre cómo colgar imaxes ou calquiera cousa, resolverémoscha. Menuda terra de xabaríns é Trives (algo coñezo, e material, haber hai, jejj) Un tecor moi parecido ó noso no que as características do monte se refieren. É un dos tecores emblemáticos de caza maior de Galicia: serra, ribeira e castiñeiros a barrer, hábitats idóneos pros xabaríns e pra que medren coma o da imaxe do teu Avatar.

Anímate a participar.

Un cordial saúdo. Very Happy

Admin
Admin
Admin

http://monterosribeirasacra.forosactivos.biz

Mensaje  Anxo Trives el Mar Nov 30, 2010 5:19 pm

Boas tardes!!
Queria comunicarme con senen, ou senon xa directamente preguntarlle como vai e darlle animos xa que me dixeron que tivera un percance. Bueno doulle unha aperta e seguro que xa pronto andara polos montes como todos nos queremos. Unha aperta

Anxo Trives

estou ben ( a Dios Gracias!!! )

Mensaje  JABATILLO28 el Miér Dic 01, 2010 10:32 am

Hola Anxo, son Jabatillo28 ( Senén fillo ), como pudestes ver nos medios de comunicación, estiven a punto de ir poutro barrio ( ou nos mellor dos casos quedar sin pernas ), Gracia a Dios e a que como cazador teño bos reflexos, puiden saltar instintivamente cara a esquerda ( única escapatoria posible ), e cfreín que estoupara unh bomba ( non so eu, tamén Xabier, o camarero que me atende todas as mañás, que tamén se atopaba de espaldas coma min )..como che digo, darlle gracias a Dios e xa vedes que nin se ode tomar un cafeciño tranquilo no centro de Ourense a s 08:30 h. Shocked Shocked Shocked

Onte voveume hinchar o tobillo, pero a cousa vai indo ben...

Deixovos o Link o reportaxe de España Directo:

Jabatillo28 abriendo España-Directo en TVE1

e o vídeo do membrillazo..LA VIRGEEENNN!!! Shocked Shocked Shocked :

jabatillo estilo Corzo!! jejeje

Saludos e boa caza!!!

JABATILLO28
Moderador
Moderador

Mensaje  Contenido patrocinado Hoy a las 10:54 am

Contenido patrocinado

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba